Senin, 27 Agustus 2012

aku dan Tulisanku :)

_^`aku dan tulisanku`^_

,Adakh org akn bRtnya akn aku ktika aku tk prnh mnuLis 1 kata ??
Adkah org akn mncarii nmaku ktika aku tk prnh mninggaLkn kesan ??

Tulisanku adL diriku..
Diriku mustahiL adL tulisanku..
Jari2ku bkerja dg otak ku,tp tdak dg diriku..

Diriku adL kmpulan potensi dosà.. Driku adL su2nàn tulang,daging daràh yg mgkin tLah mnyerap brg haram..

Diriku bukaan miLikkuu...

Adkah org prnh mnrma aku brbdà dg tuLisanku ??

BrjayàLh kLmat2 yg ku tuLis,,sbab mreka mndpat tman&musuh yg mghormati... Ingin aku memasukan driku kdaLam tulisanku.. Harap aku bsa mndpat sapaàn hormat yg sama..

TuLisanku adL produksi otak ku yg brsahaja,tk dpat brcengkrma dg priLaku ku yg subjektif.. Tulisanku mmberi tau tntang aku ke Dunia..smentara aku tk brbuat yg sama kpda tuLisanku....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar